onsdag 18 mars 2009

Så går det...

Just det..idag liksom glömde jag bort att äta tills jag stod vid spisen och gjorde lunch..DÅ kände jag plötsligt att SHIT jag måste äta ..NU!..När då maten var klar,mådde jag så illa att det blev ett par tuggor och sen in på toa och spy som en galning!!...
Sen kunde jag få i några bitar..innan soffläge 20min,därefter åkte resten av maten ner (kall)..och jag var tillbaka igen...

Har också börjat känna av mycket förvärkar...har börjat få en hel del limefärgade flytningar..?..kan det vara så att bakterierna är kvar?...Det konstiga är att de kommer ofta i samband med förvärkarna...
Det är väl bara till att dra nytta av det hela och andas som en tok ;-)
Gubben börjar bli lite smått nervös,då han letar bil som en galning...

Ja..jag vet ju hur det kommer se ut här hemma när det är dax...förra gången då jag stod här i värkarbete och kämpade..hi,hi...ha,ha..ja,vad gör han då???
JO..han börjar rengöra toalettstolen..grundligt! :-D...jag blev allvarligt talat rädd för honom då! ;-)

1 kommentar: