fredag 20 mars 2009

Klart vi ska baka tårta oxå...

Även om vi inte hade nåt kalas idag,ska Sessan självklart få baka en tårta...


(Kladda på grejer..)



(Jag har inte petat i tårtan..heeeelt oskyldig ;-) )



(Alla ljus blåstes ut..på samma gång...)



(Helt nöjd..)




Vi har verkligen haft en underbar dag tillsammans allihopa...spenderat den mesta tiden ute..men varvat med god fika..alldeles för många gånger på en och samma dag..men det får man ta..hon fyller ju bara 7år 1gång eller hur ;-)

Nu är vi trötta,tacos har vi hunnit med,Kiana är snart klar i duschen och då ska jag ge mig på den här locktången o se vad vi kan åstadkomma...

Sen är det ju Let`s Dance med chips ikväll!!

Ha en superduper fredagkväll!

2 kommentarer:

  1. Hurra hurra hurra!
    En liten fråga, är dina barn också tvåspråkiga?

    SvaraRadera
  2. De är 2 1/2 språkiga t.om ;-)..jag pratar bara svenska med barnen,Oscar bara Spanska och jag & Oscar pratar engelska med varandra :-)
    Dante har redan börjat snappa upp,då han säger Bye,bye och vinkar när han ska nånstans..Kiana förstår mycket på engelska,mer än hon vill erkänna ;-)
    Era med 2-språkiga?
    kram

    SvaraRadera