fredag 20 mars 2009

Vårdagen..

Självaste vårdagen idag :-)....Kiana hade blivit firad i skolan,där hon fick sitta med mantel på sig och prinsesskrona på huvudet medans de sjöng för henne och så fick hon en "guldmedalj" att ha på sin tröja med texten Grattis!

Medans hon var i skolan,var jag o Dante utanför o roade oss (han mest)...lite fotboll,gräv med spade och bara njöt i solen...

Dagen till ära fick Sessan bestämma lunch o middag..till lunch valde hon fiskpinnar med pappas hemmagjorda potatismos o hans hemlagade majonäs (en storfavorit i detta hus)
Till middag/kvällsmat har hon beställt tacos (jippi!)

Så har barnen roat sig med att bygga en koja..och i denna koja ville de fika på chokladbollar o kex och med discolampan tänd..mysigt värre hade de :-)
Vi vuxna kunde inte heller motstå en god fika (speciellt inte delicatos chokladbollar)..men i nån koja kröp vi inte in,utan nöjde oss med köksbordet ;-)

När denna helg är över,lär jag nog få ställa undan vågen för att undvika en viktchock! ;-)..hur var det nu..450g/vecka fram till BF...hmm...om jag hamnar p¨å det dubbla denna vecka,kan jag kanske stå stilla nästa vecka...?..Kan det funka tro?

kram o puss

2 kommentarer:

  1. Grattis till stora tjejen å till dej som har en sån fin dotter. <3
    Ps. jag håller på å letar bild som du kan styla, men jag kan inte bestämma mej. :)

    SvaraRadera
  2. Tack så ♥ :-)

    Skicka några stycken annars,så har jag lite att välja på ;-)
    kram på dig

    SvaraRadera