tisdag 17 mars 2009

Tjohoo!

Blev en del shopping idag,som jag visste ;-)....en fika hann vi oxå med,jag o sessan :-)...
Under tiden vi var i K-stad ringer Oscar och berätta att de ringt från Hanöhus och vill ha in honom på en jobbintervju..heltid i receptionen,natt! :-)..DET är glada nyheter mina vänner!..Det är väl över sommaren,men en bra början..och om han nu får det *vilket vi verkligen hoppas*,kommer de se vad han går för (han är verkligen bra),och kanske kan detta" leda till nåt mycket mer..la,la,la,la"..jag känner BRA VIBRATIONER! :-)..håll tummarna,på måndag var det..kl.10.00!

Liz..jag har en present till dig.. ;-)...okej..det var egentligen inte tänkt till dig,men jag har tydligen inte fattat att jag har en bebismage och halkade in på veromodas lilla reaställ o hittade en ursöt tunika i stl S...ser ut att passa perfekt..tänkte jag då..hi,hi.....HA,HA....
Nu är den din!!...köpte t.om ett ursött litet skärp till...men det behåller jag ;-)

Kram kram

Ps. Kan faktiskt vara så att vi har hittat en vagn också...en ny..som vi gillar båda 2..inte alls dyr..ska kolla på den..snart!

1 kommentar:

  1. Håller också tummarna för Oscar, låter ju som gjort för honom, nära och bra med! Kram!

    SvaraRadera