onsdag 25 mars 2009

Tur för honom...

Ringen är hittad!!!...under lite press klarar även min karl hitta nåt ibland ;-)..(under en massa mössor och vantar på golvet i hallen..?)
Fast det ger honom inga extra pluspoäng idag inte...jag har en fruktansvärd "irritera-sig-på sambo-dag" idag! ...Åhhh..vad han kan irritera mig ibland!!!!

Tänk på nåt annat...Lillstjärnan blir också upprörd....(prata för mig själv som vanligt ;-) )

Vi har hämtat tårtan!! VILKEN stor och fin tårta..WOW!..vad impad jag är!..lägger in bilder senare...

Snart kommer Kianas kompis Moa hit..så vi tänkte att vi väntar med tårtan tills dess ;-)


kram

2 kommentarer:

  1. Åhh du har oxå en sån dag! Jag med! :-( Men nu stack han o jobbade!
    Nej inga bilder på tårtan!!! ;-)
    kram

    SvaraRadera
  2. Mmmm..kan man kugnt säga!..Min karl stack med..SKÖNT!(handla sa han)..jag sa till honom att han gott kunde sticka några veckor..inte mig emot ;-)
    Synd vi inte kunde vara arga tillsammans här med en god tårta istället..utan karlar!!..Bli friska SNART!!!!!

    SvaraRadera