lördag 25 april 2009

Ingen hosta...

Det var en jäkla dundermedicin det där ;-)..Dante-prinsen har sovit gott utan att hosta en enda gång på hela natten,det har ju inte hänt på veckor! :-)...penecillinen hjälper verkligen,skönt!
Jag har däremot sovit ganska dåligt inatt,men det blir ju så när det är så nära,och så kan det ju ha något att göra med att Oscar jobbat inatt också förstås..det blir väldans tomt i sängen ;-)....
Förra gången,bad jag Kiana sova jämte mig (löjliga jag)...kvällen därpå vid läggdax,säger hon:

- "Då lägger jag mig i er säng då!"..
-" Nää,varför då,säger jag.."
-" Det gjorde jag ju igår!"
-" Ja,men det var ju för att pappa jobbade natt"
- "Jaha...men JAG sover ju själv VARJE natt!"

Ouupps!!...
Inatt fick jag alltså snällt sova själv i min STOOORA säng! ....
Kl.05.50,ville Lillprinsen upp,men han lät mig vila lite i soffan efter frukost,han kom t.om med gosedjur till mig,så jag kunde sova bättre...sötnos!
Kiana har faktiskt inte vaknat ännu,men Oscar har gått och lagt sig!

1 kommentar:

  1. - "Jaha...men JAG sover ju själv VARJE natt!"

    Ha ha, klockrent svar ju! :-D

    SvaraRadera