lördag 25 april 2009

Låg energi...

En jobbig dag har jag idag...känner mig trött och irriterad,vill göra massor men ändå ingenting,för jag orkar helt enkelt inte...suttit ute i solstolen några timmar för att ungarna skulle få lite luft,och för att Oscar behövde lite sömn...men shit vad trist...
Sen mår jag alltid så här pissdåligt dagarna innan "dödsdagarna" av mamma och pappa..panikångesten har jag så gott som blivit av med som tur är,för det var inget vidare vill jag lova,men så fick jag kämpa länge också...ca 2 år hos psykologen 1ggr/v..och helt sjukskriven under tiden...med bl.a diagnos posttraumatisk stressyndrom...så att man har dåliga dagar inför,känns ju inte konstigt precis...
Igår satt jag och åt,Kiana bad mig läsa vad det stod på skolans matsedel..och jag bryter ihop i gråt..bara sådär...hade precis innan fastnat i ett minne av mamma,och det behövdes inte mer...
Så den låga energin har ju sin anledning...tänk om jag bara kunde få fly bort ett tag...och bara få andas!

(Okej..bilden passar kanske inte in på sammanhanget,men vi får ju försöka lätta upp stämningen lite.. ;-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar