torsdag 28 maj 2009

Falskt alarm....

Så fort vi kom in till förlossningen kände jag såklart hur värkarna började avta,det hann registreras några värkar men de försvann helt så småninom...vadå frustrerande!!!..Det var väldigt vanligt med 3:an tydligen :-(
Fick lavemang för att det kunde sätta fart på värkarna igen sa dom,men inte ens det hjälpte..det enda som hände var att jag fick ut hela veckans matsedel.. ;-)
Inte ett skit hade hänt..fortfarande öppen 2-3cm med lite av tappen kvar..inte ett dugg alltså:-(
Vi gick omkring inne i rummet nån timme,sen bestämde vi oss för att åka hem för att sova och förhoppningsvis behöva komma tillbaka på natten/morgonen..
MEN som ni ser,sitter jag här nu..och känner inte mycket alls :-(..
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Men tack alla för kommentarerna..(kan ju spara dom till det är dax ;-) )

5 kommentarer:

  1. jag förstår att du måste bli galen av längtan å väntan snart!
    Vad ledsen jag belv när jag läste att ni var hemma igen. :S
    Hoppas det startar igen under dagen!
    Kram*

    SvaraRadera
  2. Neeeej, vad är det som händer??? Nu jäklar får det ta och hända något!
    Du inser väl att du är en hero?! Jag skulle aldrig ha pallat...

    SvaraRadera
  3. Galen har nu övergått till psykotisk ;-)....sitter och skrattar för mig själv..då måste man väl ändå blivit galen på riktigt?..gå så här och ändå har ont fast det inte gör nån nytta,man blir utmattad...ge mig den riktiga smärtan på en gång istället!!!
    Sa till Oscar igår att jag får nog fasiken börjar röka ut bebisen istället!! :-D..just nu känns det som vad som helst är tillåtet ;-)
    kram på er

    SvaraRadera
  4. Men aaaah. Den där bebisen har nog bestämt sig för att bosätta sig där till den blir 18. Minst. Då slipper du i och för sig massa blöjkostnader, och att försöka hålla redan på ungen som tonåring...

    Skämt åsido, som Mamasnest ovan, jag skulle aldrig pallat, du är så himla imponerande!

    SvaraRadera
  5. Men oj va tråkigt! Håller alla tummar jag har att det sätter igång idag!!! Vet att det är svårt att vara positiv men säkert så kommer den lill* idag!!!

    SvaraRadera