torsdag 28 maj 2009

När vaknar björnarna?

Jag har i princip gått i ide om ni undrar..gick o la mig för..äh..X antal timmar sen,precis vaknat igen och sitter här och svettas i pyjamas..min nya taktik..jag ska alltså TRÅKA ut bebisen!!...Men jag känner mig yr i huvudet och måste dricka och äta med...fast som jag krängt gosaker o mat på sistone,borde väl jag liksom björnarna klara mig bra ett 1/2år eller så? ;-)
Saken är ju den att så fort jag står upp får jag ont av förvärkar,men när jag sen lägger mig ner är de så gott som borta..helt skumt!..Då borde jag kanske stå upp mer tänker ni kanske då?..
Nää,för det var ju det jag gjorde fel igår,gick omkring och fick mer och mer ont och när jag sen kom in på förlossningen o la mig ner var det ju borta...och hade inte gjort nån nytta...
Man kan ju alltid hoppas att jag kan ge min älskade Oscar den bästa födelsedaxpresenten han nånsin fått /kommer få..i form av en Lillstjärna då han fyller år imorgon!...DET hade väl varit nåt? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar