måndag 25 maj 2009

Hinnsvepning...

Nu har jag pratat med BM och tydligen kan bebisen bli ett Junibarn :-o...har fått tid för UL o koll i Kristianstad den 1Juni,då det kan hända att de sätter igång mig om allt är redo för det,annars blir det senast nån dag därefter sa hon..JISSES...2Juni säger vi...det betyder 17dagar!!..
Fick panik och sa att jag kan INTE föda en jättebebis..är redan trång på höger sida har konstaterats efter 2 barn,då Kiana fick komma ut med 3 tryck på magen(hade blåmärke efter händer efteråt) och med Dante fick de sätta på extrahud på samma sida efteråt,då det skavt upp....!
Hon tyckte lite synd om mig och sa att jag skulle komma in i eftermiddag då hon ska undersöka mig och göra en hinnsvepning...vilket jag absolut sagt nej till att ens prova innan,men nu är jag desperat...Lillstjärnan lär ju inte vilja komma ut innan UL..och jag gör hellre en hinnsvepning i hopp om att det sätter fart än att behöva sy upp till ändtarmen!!!
Kl.13.40 ska jag alltså vara där..wish me luck! *nervös*
kramiz

5 kommentarer:

  1. Lycka till gumman! HOPPAS bebis vill komma efter det då, så vi slipper vänta tills Juni!!! inte klokt ju! och du och bebis behöver ju me kollas tycker jag! så bra att du fick en tid idag, *håller tummarna*
    TACK en än gång för bilderna blev ju verkligen jättebra, ska framkalla inom snarast, men ska jag spara bilderna från bloggen då?
    PUSS PUSS!

    SvaraRadera
  2. Spännande spännande.
    Hoppas det sätter fart nu då!
    Kram
    btw, jag har inte köpt papperskorgen, men enligt hemsidan finns den i lager i både karlskrona och kristianstad i dag... :)

    SvaraRadera
  3. Tack :-)...lite nervös är man ju,jag som inte ens ville :-(..men fick ju panik!...
    varsågod!..var inte rädd att säga till om jag ska ändra nåt eller göra nåt annat,vill ju att det ska bli som du tänkt annars är det ingen mening ju ;-)..jag tar inte illa upp,lovar!..bara kul att pyssla lite när lusten faller på!
    Jag har skickat bilderna till mailen,kolla så du fått dom! (Kim mailen)
    kramiz

    SvaraRadera
  4. Lisa: Smart du,som kollar lager innan...ska jag tänka på!..tror dock syrran gjorde det en gång när vi skulle ha nåt till henne,men fanns inte där lik förbannat....men har man otur så har man,det händer nog inte så ofta att det inte finns när det står att det ska!
    Häftig var den iaf ;-)
    kram

    SvaraRadera
  5. önskar dig lycka till idag! hoppas det sätts igång på redigt efter det!

    SvaraRadera