måndag 25 maj 2009


Än så länge känner jag mig mest öm mellan benen...lite kraftigare förvärkar har jag förvisso fått...men inget som håller i...känns rätt lugnt!
Sätter mig gränsle över min stol som är proppad med massa kuddar för att försöka vidga lite själv,och det känns dessutom väldigt skönt när förvärkarna kommer....så gungar jag lite med höfterna emellanåt som jag blivit tipsad om av några stycken nu...lite blodblandat slem kom ut för en stund sen också,men det kunde det göra såhär efteråt sa hon...
Ja..vi väntar och hoppas..och "Anonyms kommentar" fick oss att inte helt ge upp hoppet ;-)
På tal om nåt helt annat...Dantes badskräck blir bara värre och värre...det verkade ju gå åt rätt håll för ett tag sen,men nu är vi tillbaka på ruta 1 ...nu vägrar han totalt att ens sitta ner i baljan,skriker sig igenom bad och dusch tills han nästan spyr av skräck...ögonen rulla som om han håller på att svimma...det gör verkligen ont att se honom på det sättet..men han måste ju badas...för att inte tala om håret..mycket och tjockt och svettigt blir det....ska ringa och boka tid till frissan imorgon (om jag är här då ;-) )...kort ska det bli!!!
Känns som om vi provat alla tips o råd som går..men ni kanske sitter inne med några vi inte provat?..HJÄLP!...Får nog bli psykologhjälp snart....på allvar!

1 kommentar:

  1. Jag förstår dig! Själv grinade jag för att jag var så trött på magen de sista veckorna, och då är alla mina barn födda före BF. :-o
    Jag hade legat på psykakuten om jag hade varit i din sits!
    Kram

    SvaraRadera