onsdag 22 juli 2009

Bara början...

Fullt ös från morgon till kväll i detta hus,Dante är verkligen inne i sin trots,han skriker så han blir rädd för sig själv så fort han inte får som han vill!
Stod redo länge och väntade på att Oscar skulle vakna så jag kunde springa ut i längan och fortsätta mitt sorteringsprojekt,för ännu är det MYCKET kvar!
Efter ha träffat på ca 3 döda spindlar och 3 levande äckel,började jag få panikångest och var tvungen att springa därifrån och skydda mig inne i huset..
Väl där började jag hallucinera och se stora spindlar överallt,som klättrade upp på mig och då fanns det bara en sak att göra,nämligen in i duschen och "tvätta av mig dom"!
Med mig in i duschen fick jag inga spindlar men dock 2 av barnen,där satt vi och trängdes,han börjar verkligen få kläm på det här med vatten Lillprinsen,till och med in i duschen,det är inte illa alls...så råkade han klart spruta duschen rätt i ansiktet på sig själv och då blev det bråttom ut,men som tur väl var,hade han redan hunnit var med oss i ca 25-30minuter!
Kaili`s nya hobby:
Att vrida sig så hon ligger på tvären i sängen och sen "ropa" på mamma som får hjälpa henne åt rätt håll igen...vissa roar sig lätt!

1 kommentar:

  1. Ha ha, jag kan komma och plocka spindlar åt dig om du tar alla båtturer åt mig! :-D

    SvaraRadera