torsdag 23 juli 2009

Hjälten...

Dagens hjälte heter ELIAS!!
Oscar var ju klart tvungen att plocka isär datorn imorse när han kom hem från jobbet,fråga mig inte varför,men i vilket fall så fick jag inte igång internet efter det men si det fick Elias efter att 3st av oss försökt i evigheter!!
Krävde klart att få veta vad han gjort för att få igång det,och då svarar han att han bara satte i en sladd,som om det inte vore nånting med det hela!..Han fattar alltså inte att han blev min hjälte idag..hur hade det sett ut om jag fått klara mig utan?
Som ni säkert förstår vid det här laget,så kom då Anna med alla sina godingar, Freijan och söta kids också, och Liz utan kids (men med desto mer kakor istället ;-))hit en vända idag,det var såklart hur trevligt som helst,det är alltid kul att träffa folk och få umgås med vuxna människor för omväxlingens skull!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar