tisdag 21 juli 2009

De äldre lär sig..

Det är inte bara de äldre som tar efter de yngre,utan i denna familj verkar det vara tvärtom!
Dante OCH Kiana har båda börjat sova bättre sen Kaili kom till världen,att det skulle vara en 7veckors bebis till att vända på deras sovrutiner,hade jag inte kunnat inbilla mig ens i min vildaste fantasi!
Nu sover alltså Lill-Sessan igenom hela nätterna (innan dess åt hon bara 1 gång),utan att äta!
Hon får sin sista flaska mellan 21.00-21.45 och sover sen till ca.05.45,somnar om igen och så brukar hon vakna vid 08.00 och DÅ vaknar Dante med,om det inte är tvärtom,att han vaknar först..men till kl.08.00!!!??...Dante!!?
Kiana sover till 9.30-10.00,mer än så FÅR hon inte sova för mig,så det har hänt att jag fått väcka henne!!?..VÄCKA Kiana!!?
Hör ni hur det låter?
Jag vågar knappt tro att hon är på riktigt,min lilla,söta,underbara Lill-Sessa som lär sina storasyskon hur det ska se ut!

1 kommentar:

  1. Kan jag få låna henne ett par dagar, behöver ändra min yngsta sons sovbeteende... :-P

    SvaraRadera