tisdag 21 juli 2009

Jobb & shopping...

Idag tog vi en sväng till jobbet..jag och kidzen! Självklart ville ju Dante åka på "gräsklipparen"... och nej jag är ingen trädgårdsmästare,jag jobbar som personlig assistent och med gräsklippare menar han i detta fall rullstol!
När vi kom hem..till slut efter en vild,trotsig,skrikande 2-åring där bak,lastade jag av ungarna och flydde fältet snabbare än snabbast!
Var på jakt efter:
*ett nytt soffbord
*1 överkast
*nya gardiner

KOM HEM MED:

*Byxor+top till Kiana
*Söta små "sandaler" till Dante
*2st böcker till Dante
*1 lexikon spanskt/svenskt till Oscar
*Några flaskor
*3 gästhanddukar till badrummet
*Tvättlappar

Japp,vad ska man säga?

Efter en stund hemma,var det dags att fly igen,denna gång från karlen som drev mig till vansinne och då hamnade jag i terapiarbete ute i längorna med sortering av allt som ska kastas,sparas,ges bort eller säljas..där har jag och göra ett BRA tag fram över!!
Så om ni undrar vart jag tagit vägen(om jag försvinner),vet ni var ni kan hitta mig!

6 kommentarer:

  1. Tack än en gång för lexiconet, kommer verkligen att ha nytta av det. Love you, even if sometimes you too drive me crazy, but i guess thats why i love you. It would be way too boring if you were perfect, dessutom så vill jag inte ha en Ms. Perfect.
    Good night

    SvaraRadera
  2. Åh va gulligt skrivet av en kär kille;-)

    Men du, det kan väl va skönt att fördriva tiden därute i längorna, så tar Oscar barnen...På med Ipod, sen sortera järnet! Se upp för spindlarna bara...Men det är då du slänger ut Oscar där!:-)

    Du är duktig du;-)

    Kram och godnatt

    SvaraRadera
  3. What do you mean..I´m not perfect!? ;-)

    SvaraRadera
  4. you are PERFECT for me !! and in my eyes !!
    Have always loved you, still do and will always love you <3 <3 <3 <3

    SvaraRadera
  5. SÖTT SÖTT SÖTT!!!!!!:-)

    SvaraRadera