tisdag 28 juli 2009

En date...

Kl.11.00 befann jag och barnen oss på solvändan där vi hade en date med Annika och det var då verkligen inte igår vi träffades sist!!
Hon väntar sitt 3:e barn som är beräknat till slutet av September,hon var hur fin som helst,men led av den kvava luften och jag lider med henne och alla andra gravida därute när det är så här klibbigt ute!!
Nu kommer vi ju gå hemma samtidigt och då jäkla ska vi se till att träffas lite oftare,och dessutom är ju hennes ena Sessa bara 9 månader äldre än Dante, och han blev nog allt lite kär i lilla Lova för han tjatade om att "leka Lova" halva vägen hem innan han slumrade till! ;-)
God fika bjöd värdinnan på oxå i form av gott bröd och pålägg och så självklart massa goda kakor på det!
Gubben lämnade jag hemma med dammsugare och trasor,tänkte han kunde passa på när huset står tomt,och visst, lite hade han gjort,resten har jag jobbat med hela den resterande dagen/kvällen och är nu helt slut!


(Fika i gott sällskap..sorry Annika men jag hade ju ingen annan bild där jag fångat lilla Lova på!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar