onsdag 29 juli 2009

Om ni undrar....

OM jag skulle "försvinna" från bloggen ikväll,beror det nog till största sannolikhet på den ******* datormusen som JÄVLAS med mig!
Den lever sitt eget liv den lilla ******!!

Lill-Sessan åt sin sista flaska igår kl.19.40 och vi räknade då såklart med att hon skulle vakna nån gång under natten,men gissa vad...hon vaknar igen kl.04.45,jag tänker då att hon måste vara vrålhungrig,men icke!,hon äter bara 60ml innan hon somnar igen och äter sen inte igen förrens kl.9.00!

Kl.8.45 ringer mäklaren och säger:
"Nu väntar ni på mig förstår jag!"...
Ähh..nä..inte direkt,vi går i pyjamas allihopa!
"Men då uppskattar ni säkert att få en timme extra"
EXTRA???...Du sa förmiddag..ingen tid?

Det är enkel matematik det här...få se..5 personer...1timme.....NO PROBLEMS!!!...
HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så bra fortsatte den dagen!
Men vi hann,jag hann t.om bada Kaili,fasiken vad effektiv jag är!

Korten är tagna och skulle ut idag sa hon,men jag har inte sett det ute ännu och så går hon på semester imorgon (?)...jobbar hon på övertid då eller?
Jag har tagit egna kort,kanske skulle sätta ihop nåt kollage...

4 kommentarer:

  1. Shit va hon är liten i maten Sessan, här är det andra bullar, 120 ml...men det verkar inte va nog för lilleman det inte!:-)

    Spännande med huset, hoppas det går av bara farten nu med försäljningen, håller tummisarna!!

    Puss-kram

    SvaraRadera
  2. Ja,vi tycker med det har varit lite för lite,var 4-5 timme och ändå klara sig hela eller nästan hela nätter också,men nu har hon börjat öka!
    Menar du 135ml färdig mängd?..det är 120ml innan man blanda...det är ju precis som det ska vara enligt de där rek.,och så äter han ju inte heller ofta!
    Ja,nu händer det grejer här på Skånevägen!! :-)...visning kommer vara antingen den 20 Aug eller 24:e hon har ju semester nu,men då jäkla får vi hålla tummarna!
    kram på er *saknar*

    SvaraRadera
  3. hello baby , the mouse is doing your head-in?
    try changing the batteries see if it will be better.

    SvaraRadera
  4. Trust me darling,I have tried!! Be prepared to find the ***** mouse in a hundred pieces all over the place when you get home!
    (okey,I am overreacting... might only be 2 pieces actually :-D)
    Love u!

    SvaraRadera