lördag 22 augusti 2009

Dopbekymmer...

Är det inte det ena....
Nu är det inte visningsbekymmer eller tvättmaskinsbekymmer,nu handlar det om dopbekymmer!
Det är inte långt kvar nu och vi vet fortfarande inte var vi ska vara,vad vi ska bjuda på eller så mycket annat heller kring det hela!
Inbjudningskort har jag inte kunnat skicka iväg för tryckning,eftersom vi inte vet var vi ska vara...
Jag blir snurrig,och visst det kanske hör till lite,men med alla andra bekymmer samtidigt känns det verkligen tillräckligt!
Vi var iväg på ett litet mysigt cafè i Hällevik för att se om det var nåt för oss,hade bokat in en träff med ägaren,men tyvärr var det för litet och möblemanget konstigt,så det gick åt skogen! :-(
Kollat ett annat ställe som ser perfekt ut,men vi får vänta tills imorgon för att kunna prata med ägaren om det hela!
När vi kom tillbaka därifrån (barnen belåtna efter pannkakor på cafèt),somnade Dante och jag passade på att åka till Cissi i torpet med Kaili!
Där var också Freijan och Elin med barn,och vi avnjöt goda kakor och kaffe,innan jag drog mig hemåt några timmar senare!

2 kommentarer:

  1. Hoppas de löser sig med dopet!
    Kul att du kom idag, och tack för stöttningen när kaoset bröt loss här! Ibland behöver man få höra att man "gör rätt" av en annan vuxen!
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  2. Aldrig roligt med krångel. :-( Hoppas det går bra till slut.

    SvaraRadera