lördag 22 augusti 2009

Meandiparty...

Igår kväll hann jag också med ett meandiparty hemma hos söta Lisa,vilket var väldigt mysigt och trevligt!!
Hon bjöd på mat och vin till de som ville,ett party i överklass alltså ;-),men annat kan man knappast vänta sig när det gäller Lisa!
Riktigt gott,och så kärleksmums därefter till kaffet!
Pratandet var det nog jag som bjöd på,och alla fjantigheter som kom ur min trötta mun..kan knappt komma ihåg vad jag egentligen blarrade om igår,men visitkort delade jag ut,så nu hoppas jag att några av er från partyt hittat in till Moosan :-D

Det blev såklart en hel del handlat,de flesta av er känner mig och vet alltså att det egentligen blev lite för mycket,men det lär bli välanvänt!
Så mycket fint i denna kollektion tycker jag!
Och så säljaren i sig är ju toppentrevlig och go,och så har hon också en Dante..HUR kan man då låta bli att handla en massa? ;-)

(Bilder lånade från Meandi)

Detta blev det alltså,har ju redan köpt sen innan också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar