fredag 21 augusti 2009

Första skoldagen...

(Redo för 1:an!!!)



Ja,nu är allvaret igång,att börja 1:a klass är STORT!
Nu handlar det inte om lek längre,nu är det läxor och lärande.
Jag följde en förväntansfull Kiana till skolan igår,träffade nya fröken,som dessutom har samma efternamn som jag själv (och nej,jag heter inte Karlsson :-D)
Hon hade haft det jättebra,tagit hand om sitt fadderbarn exemplariskt och t.om låtit henne bestämma vad de skulle leka (:-D)
Hon var däremot snabb med att berätta att de minsann inte fått några läxor,men en MASSA lappar till mig!
Nåt som inte ändrats från nollan,är Kianas långsamhet på morgonen,och jag hade nog förträngt HUR lång tid hon egentligen behöver för att göra sig redo,så imorgon får vi ändra tiden på alarmet!

4 kommentarer:

  1. Vad söt hon är. Stora tjejen nu! : ) Kram

    SvaraRadera
  2. JA,verkligen! *ångest* :-D
    Snart kommer jag tillbaka!! ;-)

    SvaraRadera
  3. Faan vilken tjej!!! Riktigt liten pudding:-)

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Vad fin Kiana är på första skoldagen. Så stor hon blivit. Minns henne från dansskolan. Indra har börjat 0:an. Vart har tiden tagit vägen?

    Hälsningar Anna

    SvaraRadera