torsdag 20 augusti 2009

Visning o tvättmaskin...

Kan börjar med att berätta att reparatören kom på förmiddagen,precis som utlovat,tack du gode tänkte jag då!
Lyckan övergick i besvikelse när han berättade att maskinens liv ej gick att rädda :-(...och inte min plånbok heller tydligen,då karlfan ska ha 1000kr för att stå och vaka över den i 5 minuter...idiotiskt!!!!!!!!
Jag blev så arg,ledsen,frustrerad att tårarna sprutade..jag behöver en tvättmaskin!!

Visning nr1 är klar,och ja,ni hörde rätt..VISNING NR 1!
På Torsdag blir det ytterligare en..ORKA!
Det var en kille som mest var intresserad av längan så det hänger på stomme och grund,så nu håller vi tummarna igen!

Nu sticker jag på bingo när som helst,med Liz och Sandra,trevligt!
Min hjärna hinner liksom inte med min kropp,om ni kan förstå hur jag menar...

3 kommentarer:

  1. Då håller vi tummarmna!!!!

    SvaraRadera
  2. Spännande! Nu är snart huset sålt, men vad ska ni göra då? Har ni redan köpt ett nytt?

    SvaraRadera
  3. A:Tack! :-)

    M:Nej,vi har inget nytt,mäklaren tyckte vi skulle vänta o kolla,för hon trodde det kunde vara svårsålt,men om vi nu har tur och får det sålt snabbt,tar vi nån lägenhet.
    Helst vill vi ju ha en marklägenhet,och får hoppas på den turen när det gäller :-)
    kram kram

    SvaraRadera