lördag 22 augusti 2009

Gårdagens happening...

När Kiana kom hem från skolan hade vi lunchmys med tacos,en storfavorit för de flesta av oss



Därefter skulle jag köra till Freijan för att träffa Sandra & hennes sötnos Vilmer (för första gången live)..hade bestämt att bara ta med mig Kaili för Oscar var ju ändå hemma och jag behövde lite lugn i mitt huvud kände jag...men det var lättare sagt än gjort!
Dante fick värsta utbrottet när han såg att jag skulle köra och Kiana satt och blängde på mig,Oscar verkade inte heller vilja göra nåt för att dämpa det hela...
Jag började köra,men kom bara några meter,körde sen in bilen igen och stoppade in de andra barnen med,min ångest blev för jobbig att hantera!



Väl där,var det fullt ös...Cissi & William var där,sen kom Elin & Edvin från Kalmar och till sist Sandra & Vilmer..och så hann vi säga hej till Peters mormor och morfar oxå innan de stack från Valjehåla...


Freijan bjöd på kladdkaka och kex,det blarrades,barnen lekte både här och där,småttingarna hamnade i famnarna som var lediga,om de inte åt eller sov!
Härlig energi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar