torsdag 13 augusti 2009

Nattens konstigheter....


GÄSP!!!
Som vanligt när Oscar jobbar natten,ska Lill-Prinsen krångla!
1:a gången han vaknade ville han ha vatten..
2:a gången han vaknade skrek han så jag flög in (mardrömmar?)...
3:e gången han vaknade skrattade han så högt att jag vaknade (?)....
4:e gången han vaknade ramlade han ur sängen...
5:e gången han vaknade ville han ha vatten (igen!!)...
6:e gången han vaknade hade han händerna i golvet,resten av kroppen i sängen (?)...
7:e gången han vaknade ville han ha vatten...
8:e gången JAG vaknade ville Lill-Sessan äta...
9:e gången ville han ha vatten....
10:e gången han vaknade skrek han att det var blött i sängen (konstigt då,med allt det vattnet)...

Därefter klev jag med tunga steg upp från min gosiga,varma säng!

3 kommentarer:

  1. Låter som en jobbig natt.....
    Fast jag vet hur det kan kännas ibland...

    Kram...

    SvaraRadera
  2. Det kan inte vara så att han gör allt detta även vanligtvis, men att Oscar gör det så du kan sova..? ;-)

    SvaraRadera
  3. L:Ja,men man är ganska van ändå,så det påverkar mig inte så mycket!..Det känns liksom bara som SUCK,nu igen!

    V. Ha,ha..så skulle det kunnat vara,men han sover innerst (smart),och vaknar inte för någonting!!

    SvaraRadera