torsdag 13 augusti 2009

Flykten till hålan.....

Gårdagens brist på bloggande från min sida,beror på att jag och mina godingar till barn flydde bort till Valjehåla,till Freijan,där vi fastnade i 5 timmar!
Och så blev tydligen min blogg sur på mig,för den vägrade släppa in mig när jag kom hem! :-o
Vi hade lika trevligt som vanligt hos Freijan och hennes sötnosar!
Hennes bror m. familj hittade också till hålan,och vi blarrade på....
På kvällen fixade frugan Freij fram plockmat i form av köttbullar,prinskorvar och mackor..och inte vilket bröd som helst,utan favoriten köpt i Kalmar!
Dante börjar verkligen se upp till Alfons,han vill göra precis som honom,låta som honom och när vi körde hem var det storfisen Alfons han pratade om!..Härliga grabbar!!


(Här ligger småttingarna och myser!)

1 kommentar:

  1. Vilka härliga små sötnosar!!!!
    Låter som om ni haft det mysigt i Valjehåla....

    Kram....

    SvaraRadera