onsdag 19 augusti 2009

Paus...

Jag mår illa och känner mig som världens svettigaste och äckligaste människa just nu,känner att jag förtjänar en liten paus nu!
Oscar stack till jobbet kl.14.30,han försökte byta/ta bort detta shift för att vi skulle hinna med allt,men det gick såklart inte :-(
Vi har kämpat hela dagen,fortfarande en hel del kvar,men lite mer hinner jag ikväll!
Kianas kompis Ida m.familj körde förbi för nån timme sen,och passade på att slänga in Kiana i bilen!
Hur jag ska få hem henne är en annan femma...
Jag har ringt och bett på mina bara knä,att tvättmaskinsreparatören ska ta sig hit och fixa vår maskin,och det funkade för de ringde upp snabbt efter och sa att de kommer imorgon förmiddag!! (Jippie)
Pausen är slut..men jag slänger in lite bilder från gårdagens trevliga besök,och som ni kan se på bilderna,har Dante INTE glömt att han är kär i Madicken,de är verkligen ursöta ihop,och visst klingar det fint:
Dante Madicken


1 kommentar: