onsdag 12 augusti 2009

Premiär...

Jag har ju inte berättat att jag var på PREMIÄR-visning av Meandi`s nya höstkollektion hemma hos Carola i måndags!
Som vanligt hade de alldeles för mycket fint i kollektionen för mitt tycke!
Men eftersom jag ska på ytterligare ett Meandiparty den 21Augusti hos Lisa,fick jag "hålla igen" lite,men likförbannat hamnade summan på en ca 800kr!

(Detta köpte jag från höstens kollektion)




Sen hade hon en Rea-påse från förra kollektionen med sig,och den hamnade vi med huvudet i också ;-)
Där hittade jag ytterligare en "snutte" (scarves)till Lill-Sessan som heter Medaljong,ursöt..nästan för söt att bara sutta på!
En blå tröja med en liten igelkott i hörnet hittade jag till Dante och en söt kjol till Kiana!

Den andra premiären handlar om Lill-Sessans premiärsovning själv i spjälsängen!
Det gick hur bra som helst,hon sov lika bra som hon brukar och vaknade först 04.40 för mat,också som hon brukar,men sov sen tills 9.30!!! (hon brukar vilja upp vid 8-tiden annars)
Värre var det med min separationsångest i början,men det gick över,jag hade ju någon annan att mysa med i sängen istället ;-)

1 kommentar:

  1. Alla såna där party, oavsett om det är kläder eller nåt annat, är livsfarliga! Eller är vi kvinnor bara extremt lättlurade? :-D

    SvaraRadera