lördag 12 september 2009

Dagen som gick...

Dagen flöt på trots brist på fantasi.
Kiana hade bästisen Moa här hemma från 12-17.30 vilket var väldigt skönt,för då slapp man tjatet om hur tråkigt allting är.

(Kiana med bästisen i väntan på pappans bil)



Oscar tog med sig Dante på en tur i skogen,de letade älgar och rådjur men allt de såg var en örn som flög på ca 3 m höjd och väldigt nära,men det var ju inte illa det heller!
Jag satt och gympade med Lill-Sessan ett tag och nuförtiden gillar hon att sätta sig upp.Om man har henne lutandes med ryggen mot mitt bröst,reser hon sig till sittande själv,väldigt stark i ryggen är hon.Vår gympa idag gick ut på att hon höll i mina fingrar och drog sig upp till sittandes från filten.Egentligen borde det nog varit omvända roller,då det är JAG som behöver den där övningen mer än henne ;-)
Dante har fått för sig att han inte behöver vila nånting om dagarna längre trots att han håller låda om nätterna och är uppe vid 6.30!!

Nattningen ikväll gick inget vidare,det hela slutade med att Oscar gick upp och vad jag tror,la sig jämte honom och somnade (båda 2)...det har nämligen gått 1h sen de gick upp och det är ganska tyst därifrån!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar