söndag 13 september 2009

Message....

Hade en konstig dröm inatt,konstig men så verklig.
Jag och systrarna bodde i ett hus tillsammans,Liz var på väg att åka utomlands,hennes flyg var bara timmar bort...då ringer det på dörren och där står en av vår pappas vänner (kommer inte ihåg vem),vi blir glada av att se honom,släpper in honom,men då säger han att det är en till som vill in...där utanför dörren står PAPPA!
Vi blir såklart chockade men överlyckliga!!
Han är inte nykter,men det gör ingenting,känslan i drömmen är obeskrivlig,som om det hände på riktigt!
Han flinar lite,men blir sedan allvarlig och säger nåt i stil med:
"Jag kommer med ett meddelande.."
Jag skulle så gärna vilja veta vad,det är ju säkert viktigt!!

4 kommentarer:

  1. tror inte det va så verkligt... jag citerar: "Liz var på väg att åka utomlands, hennes flyg va bara timmar bort" SKULLE INTE TRO DET!!!! Men vad menar du med hennes/mitt flyg va bara timmar bort? va jag i flyget eller inte? Och då tror jag pappas meddelande va ngt i stil med: STOPPA LIZ FRÅN ATT FLYGA!!! :-D
    ;-)

    SvaraRadera
  2. Ha,ha..du hann aldrig åka,pappa kom innan..du irrade mest omkring och packade,och om du sen kom iväg vet jag inte!... :-)

    SvaraRadera
  3. nä tror inte jag kom iväg faktiskt....Står nog kvar och irrar... :-D

    SvaraRadera
  4. Fråga min mamma,,,hon kanske vet vad det betyder;)

    SvaraRadera