tisdag 29 september 2009

Humöret är inte efter väder...

Solen strålar, men det gör INTE jag!
Vaknade av en djurisk smärta i nyckelbenet (?), kommer ner för att mötas av full kaos, det ligger saker och disk överallt, för att inte tala om tvätt som låg utspritt över hela huset!!
Jag blir galen när jag känner att jag har 1000 saker att göra och ingen tid!
Vi skulle vara på banken kl.10, men det slutade med att Oscar fick dit själv, orkade inte dra med mig 3 ungar dit också!
Skulle också träffat Freijan och Cissi, men fick avboka för social är jag inte idag!
Igår var jag dock på ett mycket trevligt sminkparty hemma hos Anna, där hon bjöd på egengjorda frallor och god kaka!
Och för att vara en person som knappt sminkar sig, blev det en aning mycket handlat...vad kan jag säga...BRA säljare ;-)?
Till och med herren i huset handlade!! :-D
Hoppas nu på att dagen blir lite bättre än morgonen!

1 kommentar:

  1. Vissa dagar är bara sådana. Hoppas det ändrar sig. Kram Anna

    SvaraRadera