söndag 6 september 2009

Kvällspromenaden...

Har haft ont i skallen hela dagen,så ni kan tro att det var skönt när Freijan skickade ett sms om att vi skulle ut på vår runda!
Ikväll blev det 12287 steg (1h och 45min)..HÄRLIGT!
Nästa gång följer kameran med,för jisses vad fina vyer man stöter på!
Bilden av Carisma har etsat sig fast i våra huvud och vi har pratat om vad vi ska göra..vi kan ju knappast släppa det!
Har bestämt att vi ska prata allvar med ägaren och inga ursäkter kommer accepteras,utan bara lovord om förbättring.Hon ska tas till veterinären och skötas och detta kommer vi kolla upp riktigt,annars blir det en anmälan helt klart!

4 kommentarer:

  1. Har du käkat nåt onyttigt??,-) Jag har lyckats bita ihop..! Sparar mig till veckan som kommer, SÅ jäkla göttigt ska vi ha!!!

    TJOHOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Helt Okej :) Kom ni bara :)
    Du har mitt nummer så du kan ringa eller så när ni är här, så ni kommer in? :)

    SvaraRadera
  3. Varför kunde inte ni ha henne? (jag har inte hängt med från början)

    SvaraRadera
  4. J:Några onyttiga chips slank ju ner förstås ;-)...men hade gått ner 300g när jag kollade imorse :-o(mera chips?)...GÖTTIGT blir det!

    F:Vad bra!,I`ll call U!

    M:Oscar fick jobb,jobbade massor,jag också!...sen hade vi svårt att få hundvakt.Vi tyckte därför att hon skulle få det bättre där hon är nu,hos en sjukpensionär,som behövde komma ut,som hade tid 24h om dygnet och så sonen som bor där hos henne som också kunde hjälpa till.Mannen har dessutom 2 barn som är där varannan helg..tyckte det lät perfekt,men tydligen var inte detta fallet.:-(

    SvaraRadera