fredag 11 september 2009

Pustar ut...

Gick o la mig vid 23.30 igår,men nästan direkt jag kom i sängen, kom frossan!
Jag skakade som ett asplöv,sen fick jag kramp i magen och blev helt kallsvettig.
Helt övertygad om att jag åkt på maginfluensa,väcker jag Oscar och ber honom hämta spannen och jag hinner precis få den,sen spyr jag!
Sitter och oja mig lite tyst därefter,men lyckas somna till slut utan mer kräk *pust*.
Igår morse började jag få känningar av UVI,tog tablett och fick helt enkelt bita ihop,nu kan jag lägga ihop ett och ett...det var helt klart det jag kräkte av...varenda gång kommer infektionen med en jäkla frossa och jag hade ju ont!
Nu häller jag i mig tranbärsjuice och ber till makterna att få slippa skiten!

2 kommentarer:

  1. Ursäkta om jag e korkad ...men vad är UVI?????

    SvaraRadera
  2. H: UVI= UrinVägsInfektion! Puss på dig

    SvaraRadera