onsdag 16 september 2009

Steg per dag...

Eftersom jag vanligtvis är en person som inte tar många steg i onödan,var jag ju tvungen att kolla om jag kommer upp i de rek. 10.000 steg/dag genom att göra "ingenting".
Satte på mig räknaren igår kl.8.30 och tog bort den kl.21.30,och döm till min förvåning när den visade på 10179 steg!!
Där ser man vilken nytta springet efter ungarna gör om dagarna ;-).
Så nu känner jag mig lugn,speciellt då vi ett par gånger i veckan också går vår "milrunda".
Idag var det en trött prins vi hade jämte oss på morgonen.
Det brukar vara han som är snabb att väcka Kiana och Kaili kl.6.30 på morgonen,men idag var han förvånad..Kaili vaknade 6.30 (hon har fått in den vanan eftersom Dante alltid väcker henne då),jag tog in henne till vår säng och där låg hon smått orolig,vände och vred,bubblade lite,men somnade om igen...precis lagom till Dante vaknade 7.15...och VÄCKTE henne.Som en raket flög han in till Kiana,men blev som sagt väldigt förvånad över att hon redan gått upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar