onsdag 16 september 2009

Upptagen kvinna...

På morgonkvisten kom kära syster Liz och Wilmer med varma goda frallor,lite lyx i vardagen för en kvinna som mig, som på sin höjd vanligtvis får i sig ett ägg till frukost!
Ett trevligt avbrott i mitt just nu upptagna liv ;-)
Därefter blev det en tur ner till byn för att köpa band till dopklänningen och självklart stannade det inte där,jag hade ju Oscars visakort i plånboken ;-)
En skitsnygg "skinnjacka" hittade jag till mig själv,en "klänning" till dopet,en mössa,en halsduk,en klänning till Kaili och en tröja,kläder till Kiana och ja,det var väl det mesta :-D..nöjd!
Hem och fajtades lite med bråkande ungar och sen var det dax för föräldrarmöte!
En massa kvinnor uppklädda och nyklippta och så jag...som varken sminkat mig,duschat eller kammat håret...hoppas inte Kiana får igen detta i skolan :-D
Hann hem lagom till Idol iallafall,och nu behöver jag nog fasiken in i duschen innan Anticimex kommer knackandes på dörren för att gasa ut odjuret....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar