onsdag 7 oktober 2009

2 hus...

Vi packar och vi flyttar men lik förbannat känns det som det inte finns nån ände på det hela... och nu har jag nog kommit på varför!!
Vi har ju 2 hus att flytta från...längan, där vi samlat på oss en himla massa saker är på 119 m2... inte så konstigt att det inte tar slut :-o
Vi har sålt vår gamla kyl och frys idag, kommer en och hämta den i eftermiddag.
För övrigt har vi haft Tina o Tedde här som lastat in hela sin bil full med saker och lämnat i lägenheten åt oss, och de kommer tillbaka vid 9-tiden imorgon för att hjälpa mera...TACK sötaste Tina o Tedde!!
Bilen vår har vi mitt upp i alltihopa haft inne på service, Oscar är och hämta den nu, så vi förhoppningsvis hinner med en vända till idag...jag ska ju på kaffeprovning hemma hos Freijan kl.18.30 ikväll...lite paus från röran måste jag ta, innan jag går och bli fullkomligt galen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar