onsdag 7 oktober 2009

Kaffeprovning...

En liten kaffepaus i stressen är aldrig fel...
Vi samlades några tjejer hemma hos Freijan och fick smaka på riktigt gott kaffe och till det hade Cissi bakat den godaste äppelkakan jag ätit!
Efter en del babbel om allt möjligt (mest barn), blev det en utlottning av en kaffeautomat från modellen innan den hon nu visade...gissa vem som vann?
JAAAAAAAAG!! :-)
Nu är jag alltså snart ägare till en sprillans ny kaffeautomat a `la lyxvariant och jag är G L A D!

(Detta är den nya modellen, men den gamla är inte illa den heller ;-)...bilden är lånad från Malongo`s hemsida!)

Några nya fina cappuccinokoppar köpte jag också till... 6st, nu längtar jag efter kaffeautomat,kaffe och kaffekoppar

4 kommentarer:

  1. Snacka om tur....
    Skulle aldrig hända mig...
    Hoppas den ger bra kaffe nu då..

    Kram

    SvaraRadera
  2. Gud vad roligt med kaffeprovning å att du vann! :)

    SvaraRadera
  3. Skojar du??? Jag och maken letar efter en precis sådan! :-o Var har ni köpt er från?

    SvaraRadera
  4. Jag har inte köpt..jag vann!!..fast den gamla modellen.Den kommer från Malongo och jag såg nu att de har en ute på blocket för 1350kr komplett med bunken till vispning av mjölk,kaffe och te...kolla det!!!

    SvaraRadera