torsdag 15 oktober 2009

Dator hittad!

Hi,hi..jag är lite lyrisk...har ju kommit på att det finns massor av datorer att använda här i skolan,men Tina vill nog hem fortast möjligt, så nåt längre inlägg blir det inte.
Mycket stress i mitt liv just nu...mår inte så bra som jag borde,för en kvinna som mig som redan 1 gång innan störtat mot den beryktade "väggen" är det en allmänt farlig situation jag nu befinner mig i!
Stressen med flytten,barnen,skolan tär på förhållandet och jag undrar om jag ligger i "skilsmässa"?
Imorgon ska överlåtelsen av huset ske,då ska nycklar lämnas och allt ska vara klart...känns skönt ändå!
Någon dator inkopplad och klar hemma lär vi få vänta 3v på, har vi nu fått besked om..trist!
Skolan är iallafall rolig och väldigt lärorik...
Ha det bra där ute

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar