torsdag 15 oktober 2009

Trolleri trollera.....

I`m back!!...hur har då detta gått till?
Vi har INTE fått vårt internet inkopplat,men jag har missat att berätta att karlen som jag nu förmodlingen ligger i skilsmässa med,överraskade mig med en dator och inte vilken som helst,utan en dator som är min,bara min....(fast vi får väl se om han kommer kräva tillbaka den snart)..till detta har han köpt ett mobilt bredband som jag kan ha så länge..och problemet var löst...nu återstå skilsmässoproblemet...han provocerade fram värsta bråket imorse och med den inre stress jag nu ligger inne med + mitt vanliga temprament,var det ju bara en tidsfråga innan jag skulle försöka strypa honom...nu är det ju inte det enklaste eftersom han är en bra bit längre än mig och en aning tyngre,så det försöket blev ju inte så lyckat precis,men han blev lite stött...nog har jag en 5:a i Jujitsu (5:a är det gamla betygets motsvarighet till MVG för er som inte hör till stenåldern ;-) ),men att lyckas med en strypning på min (fd)karl hade nog fått klassas som en omöjlighet ändå ;-)
Vi får väl se om jag får behålla min nya guldleksak...bäst att använda den en jäkla massa nu ifall att.....

1 kommentar:

  1. Men, men,men vad är det för maskin? :)
    Hur normal är jag som bryr mej om det först. :D
    Det där andra tror jag bestämt ni löser.
    Men ni måste ge det tid å kanske rent av försöka hålla er ur varandras väg tills allt med flytt å allt har lugnat sej så ni inte bråkar i onödan?! :)
    Härligt att ha dej tillbaka!
    kram

    SvaraRadera