onsdag 21 oktober 2009

Fullt upp...

Idag har Oscar haft en dag i Kristianstad och kom hem med en rosa mus till min nya dator...jättesöt!! (musen alltså ;-) )
Kiana hade en kompis med sig hem från skolan och de har lekt för fulla muggar och lär sova gott inatt. Denna kompis som heter Lucille har inte mindre än 7 syskon!!
Av dessa 7 har de alltså 1st som är 7 år precis som Kiana, en som är 2 år precis som Dante och en som blir 5 månader precis som Kaili...och heter Kelly...lite roligt är det ju :-)
Lucille berättade också att hennes lillebror minsann inte kunde prata så bra som Dante...
Klockan 17.30 var det dags för fotbollsträning och ja, kiana hängde på för att prova men bollrädd som hon är trodde jag absolut inte att det var något för en balett-tjej som Kiana, men ack så fel jag hade!..Hon hade jättekul och var riktigt duktig, så nu kommer hon sparka boll 2 gånger i veckan.Dante lär jag också få hitta ett knattelag till, så som han sparkade och sprang runt och fullkomligt älskade bollen ;-)
När jag sen träffade Lucille`s mamma och hon fick syn på Kaili, utbrast hon att ingen av hennes barn haft något hår som bebisar, hon blev lite avundsjuk sa hon, och frågade sen om kunde få känna lite :-D...härlig mamma det där :-)
Imorgon är det jag och Tina som styr bilen mot lite shopping i Karlskrona inför vår lyxweekend...måste ju ha kläder på sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar