torsdag 22 oktober 2009

Shopping...

Blev hämtad av kära Tina redan vid 9.30 och då styrdes bilen mot Karlskrona. Många goa skrattanfall och en massa shopping, speciellt på Gina Tricot som man inte har här i närheten.
Vinterskor till barnen slank också ner i påsen, varma gosiga vinterskor...
På hemvägen var vi lagom trötta och ett tag trodde jag minsann Tina var på väg ner i diket :-D
Väl hemma efter en supertrevlig eftermiddag var det samtal med chefen jag fastnade i, kan bli RIKTIGT trött på saker och ting ... och folk ibland!!
Men nu hade jag inte tänkt hänga upp mig på det, för denna helgen ska bli en FRUKTANSVÄRT rolig och välförtjänad helg..så det så! ;-)
Nu är det packning för hela slanten..
Puss o kram på er

3 kommentarer:

  1. Hej sötis..Kul att du haft trevligt, Karlskrona ÄR en riktigt fin stad, I LIKE!!:-)

    Hörs vi inte av innan så ha det förjävla fint nu i helgen, UNNA dig det BÄSTA!!!!

    Nyfiken på det där med jobbet;-) Men som sagt..strunt i att tänka på det nu..! PUSS

    SvaraRadera
  2. TACK :-)
    Mmm...ska jag absolut inte göra..tänka jobb, det där kommer lösa sig, jag ger mig aldrig när jag vet att jag har rätt ;-)

    SvaraRadera