lördag 17 oktober 2009

Närheten...

Jag är så oerhört glad att jag hamnat i kära Karlshamn!
Liz kom inom som en räddande ängel idag och fick med mig på en liten shoppingtur tillsammans med våra andra kära systrar. Turen avslutades med en grillbaguette på fiket och en del planering inför vår "lyxweekend" i Malmö nu till helgen *längtar*.
Därefter var det hem till en lagom laddad stämning... och mitt i min låga energisvacka, ringer Liz och erbjuder sig att komma hit igen och hjälpa oss rensa och packa upp...hon är en mästarinna på organisation ;-)
Tog inte många minuter förrens hon befann sig utanför dörren...vi rensade,packade upp,sorterade...sen kom Tina och Tedde inom en sväng...förstår ni nu vilket bra val jag gjorde då jag beslutade mig för att sälja huset och flytta hit?
Jag fullkomligt älskar denna närhet till mina underbara systrar,dessa spontanbesök som aldrig blev av då jag bodde i Sölvesborg...
På kvällen, innan det var dax för Liz att smyga över till jobbet, blev det Mc Donalds (det förtjänade vi)...
TACK för all hjälp idag... både psykiskt och fysiskt ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar