söndag 18 oktober 2009

Söndagssysslor...

Fröken med inte så mycket tur har vaknat och det med en ännu värre mensvärk än igår. Jag hade hoppats på att slippa den här skiten, eftersom jag nu går på minipiller och har hört att man oftast slipper det då, men inte jag..å nej!
Kl.11.00 åker jag från den ena hålan till den andra, det vill säga Hällaryd - Gammalstorp, då kära Cissi dukat upp för ännu ett Rabdidoparty... klädparty alltså och inte att misstolka som RabdiDILDOparty som en tjej från klassen gjorde... hon tyckte det var liiite konstigt med ett sådant party på en Söndag kl.11.00 :-D
Därefter blir det till att plugga, har en inlämning tills på Tisdag och ärligt talat har jag inte den blekaste aning om hur jag ska få ihop det, för jag fattar inte mycket alls...
Etik o livsfrågor - Fallbeskrivning enligt arbetsmodell och resonemangsmodellerna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar