tisdag 6 oktober 2009

Ont i kroppen...

Jag kan ju erkänna att jag har rejält ont i hela kroppen efter all packning och flyttning vid det här laget...helt slut är jag och känner mig mer som en robot än en mänsklig varelse....
Vi bytte bil med Bosse idag (han har dragkrok)och lånade deras släp, lastade sedan in en jäkla massa och begav oss till Hällaryd..hela familjen! (Det är ganska trist att behöva köra själv och lasta in och ut).
Kaili är underbart snäll och nöjer sig med det lilla, så hon låg i vagnen och filosoferade medans vi lastade och väl i lägenheten provade hon sin gåstol för första gången... den verkar hon gilla :-)...efter en stund hamnade hon på en filt på golvet och vi sprang omkring och gjorde det man brukar vid en flyttning..nämligen lastade ur och ställde på plats.
De hade hunnit tapetsera Dantes rum idag, så nu är det klart :-)
De lite större barnen gjorde det de är bäst på, nämligen tjabbade om allt och ingenting!
Oscar håller nu på att lasta in en omgång till i släpet och ska köra sista omgången för idag..jag kan tycka att det är lite väl sent att köra mer idag, men han envisas ju!!
Snart House,ska bara krypa ner och mysa!

1 kommentar:

  1. Förstår att du har ont överallt....Skönt att lillan är så snäll...

    Hon med mössorna har en blogg:
    alskadehjartegryn.blogspot.com/

    Kolla där...

    Kram

    SvaraRadera