torsdag 19 november 2009

Party, skallebank o praktik...

Igår kväll for jag iväg med bilen i värsta ösregn till kära Lisa för ännu ett Meandi-party (tappat räkningen på hur många det blivit), och man skulle kunna tro att jag har hela kollektionen vid det här laget, men det hade jag inte, utan fyllde på mitt lager även denna gång. Det blev cowboy Harry och Lilly tröjor, svarta plyschbyxor till Dante och kanske ett par till mig... de var slut, men hon skulle försöka leta bland sina kollegors kollektion *hoppas*. Som vanligt hade Lisa dukat upp med värsta goda fika i form av gott bröd och kakor, jättetrevligt såklart :-)
Idag har jag, liksom de flesta andra dagar förföljts av en dundrande skallebank och jag vet inte om det är en biverkning av pillerna eller det faktum att jag mist en jäkla massa blod på sistone :-o... irriterande är det i vilket fall, jag har svårt att fokusera och koncentrera mig i skolan!
Och på tal om skolan och Lisa, undrade Lisa om jag skulle validera praktiken (?).. hade ingen aning att man kunde det, men nu har jag pratat med läraren och det är mycket möjligt att det blir så... jag har trots allt totalt 8 1/2 års erfarenhet inom vårdarbete, så en validering känns passande tycker jag!..Får väl se hur det går, ska prata mer om det snart!
Imorgon får jag tillbaka provet om smitta/smittspridning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar