onsdag 18 november 2009

Valjehåla....

Idag har jag varit "ledig" från skolan... eget arbete heter det visst, mitt egna arbete idag blev en tur till min kära vän Freijan som jag inte hunnit se mycket av sen jag började skolan...
Strax innan 10.00 kom vi fram med nygräddade frallor och kaffet stod klart.
Cissi och söte Wictor var redan där och jisses vad tiden sprang ifrån mig!
Vid 11.30 stack Cissi, för hon skulle hämta store pojken på dagis, men vi stannade kvar tills ca 15, och däremellan bjöds det på vegetarisk pyttipanna och pannkakor till barnen, mums!

Min privata frisör sattes oxå i arbete och satte snällt färg i håret på mig, så nu är man lite sådär fint kastanjefärgad i huvudet. Sen var det dax för Kaili`s första klippning, hon har haft luggen framför hela ansiktet så nu åkte det av, Freijan kan det där ;-)... Medans jag satt där och myste och grabbarna lekte på väldigt bra, ringde de från Kianas skola och sa att hon hade så ont i huvudet att hon inte orkade gå hem själv... Oscar fick möta upp henne och knappt hann hon hem förrens migränanfallet satte fart och hon kräkte 3gånger!
Hon somnade sen i soffan och nu mår hon mycket bättre :-)
Tack kära Jenny för en underbar dag!!

2 kommentarer:

  1. Tack själva!!:-) Vilka söta bilder du fick till!!:-) Hoppas allt blir bra med Kiana...Hälsa alla, KRAM

    SvaraRadera
  2. Gud vad söt hon blev när ni klippt henne....

    Ser ut som om ni haft en mysig dag!!

    Kram...

    SvaraRadera