måndag 2 november 2009

Pluggande och duracellkaniner...

Så var det skoldags igen, helgen över...
Min dag har bestått av en massa läsande och skrivande, har min första "riktiga" skrivning på Fredag och börjar känna mig lite smått orolig. Ämnet påbörjade vi idag, det handlar om åldrandet.
Att försöka läsa hemma med 2 Duracellkaniner till barn är något jag ALDRIG kommer försöka mig på igen, var så säker!!
Hur kunde jag ens inbilla mig att det skulle fungera?
Oscar var snäll och tog med sig 2 av 3 barn bort till en lekplats en stund och på den tiden hann jag med 11 dataskrivna sidor av anteckningar. Resten fick jag göra då de landat i sina sängar.*pustar ut*
Jag hoppas får tillbaka en uppgift jag lämnat in om Etik imorgon, mitt tålamod börjar tryta ;-)...ett arbete som jag inte tog på nåt större allvar har jag fått tillbaka,det kom med ett betyg ... har nog inte fattat att precis allt betygsätt nuförtiden, men det gick ju bra ändå.. VG+ blev resultatet, så klagar gör jag inte.
Har också fastnat i en bok som heter "Daniel pratar inte", så det blir nog några avslappnade sidor innan John Blund söver ner mig....

5 kommentarer:

  1. Om du får nån liten timme över, let me know. :)

    SvaraRadera
  2. Hur har du det imorgon?..Har lektion tills 12 ca, men därefter eget arbete och tänkte inte åka hem precis ;-)..kanske kan ta en fika på stan?
    Skicka ett sms imorgon om du kan! :-)
    puss o kram

    SvaraRadera
  3. Buhuuu. :S
    Börjar jobba klockan ett. :S

    SvaraRadera