tisdag 1 december 2009

Förklaring behövs nog inte...

Jag tror faktiskt inte någon av er undrar varför jag inte skrivit idag.... mitt arbete som ska lämnas in imorgon är KLART!... instuderingsfrågorna inför provet på fredag om sänglägeskomplikationer är KLARA!... och lite pluggande har jag också hunnit med :-)
Förrutom detta har jag hunnit gå på utvecklingssamtal, min lilla tjej sköter sig utmärkt i skolan och fick dessutom en svårare läsebok att bekanta sig med, lite utmaning så hon inte tröttnar... gissa om man är en megastolt mamma!!... fick också höra hur lätt hon har för att ta kontakt med nya människor och hur omtyckt hon är, och detta är något vi fått höra på varenda utvecklingssamtal sen hon började på dagis... jag gick därifrån med ett leende på läpparna minsann!
Efter det gick jag och Kiana hem till Sofie (en gammal klasskompis till mig och Fia och mamma till en av killarna i Kianas klass), där väntade också Fia med barnen och timmarna rusade förbi där vi satt och försökte komma ifatt alla nödvändiga samtalsämnen på en och samma gång, ett jäkla kacklande... vi skrattade åt oss själva ett tag, men jisses vad mysigt vi hade det och en massa gottis var framdukat på bordet. Det lär bli många fler träffar framöver och då lär vår lilla grupp har ökat i storlek och jag skulle inte bli förvånad om vi snart sitter där och myser med halva gamla klassen från gymnasiet ;-) (behöver jag säga vilken bra sammanhållning vi hade i klassen... om ja, kan jag säga att vissa av oss grät vid studenten och försökte tigga oss till nåt år extra i skolan)
Glömde kameran hemma, men Sofie däremot agerade mig... det vill säga värsta Papparazzin!...kanske kan tigga fram lite kort snart..

1 kommentar:

  1. Jösses, vad får du all energi ifrån? Bli ju nästan trött av att bara läsa om allt du hinner med! Och jag har ju bara en liten Vilmergoding och hålla reda på.. som idag lyckades med att ramla ner från sängen...Tro du det fick mej att känna mej som världens sämsta mamma?! Var ju ingen fara men hans blåmärke i pannan får ju mitt dåliga samvete att växa varje gång jag ser det.. Nu väntar sängen, tröttis som jag är! =) Kram på dej!

    SvaraRadera