onsdag 2 december 2009

kaffemaskinen och skolprat....

Nu har vår kära maskin varit borta bra länge, alldeles för länge, men då ringer de idag och säger att de inte hittar nåt fel på den! (?)... och säger att vi dessutom får stå för fraktkostnaden på 195kr!
Tror de verkligen på fullt allvar att jag skickar iväg min kära Bettan helt utan anledning?
Varför då?...
Nu har jag satt dom på att testa den igen, och nån fraktkostnad tänker jag då inte betala, det kan dom glömma!
Och skickar dom hem den och den fortfarande läcker, kommer jag att skicka hit säljaren som vittne.
På tal om nåt helt annat, är det nu klart att jag kommer validera praktiken.. var jag kommer göra detta är ännu inte bestämt, men det blir antingen Östralycke eller Båtmansgården, och jag kommer vara där 3 dagar. Under tiden de andra gör sin praktik, kommer jag att gå med den klassen vi slogs ihop med de 4 första veckorna, och det ser jag fram emot :-)
Tillsammans kommer vi läsa "Människan socialt och kulturellt" som jag egentligen skulle läst sista blocket, som då betyder att jag kommer sluta 4 veckor tidigare än beräknat!
Ikväll blir det Grey`s (för kom nu inte och säg att det också slutat... som House igår...bänkade mig framför tv:n, laddad och glad och så visar det sig att det inte alls var nån House :-( .. lagom sur var jag då)
Imorgon har vi betygssamtal, därefter får jag plugga lite mer inför provet på Fredag!

2 kommentarer:

  1. Heeej!
    Försök fjäska till dej Östralycke. ;D
    Jag saknar dej! :D

    SvaraRadera
  2. :-) Jaså? då får vi hoppas på tur, det verkar bli det ställe hon först får tag på valideringshandledare...får veta imorgon!..jag har jobbat på Östralycke 2 somrar men det var typ innan du var född ;-), mycket lär ju har ändrats :-D
    saknar dig också :-p
    kramiz

    SvaraRadera