tisdag 8 december 2009

Nyklippt....

Jag befann mig inne i Karlshamns city redan kl.10.00 imorse, parkerade bilen,och just där jag parkerat visade det sig att biljettautomaten var ur funktion, och jag kände då inte för att gå runt halva kvarteret för att betala, så jag sket i det helt enkelt (fast jag höll såklart tummarna hårt på att den ittrige parkeringsvakten skulle hålla sig borta). In till Klippkompaniet, tog en nummerlapp, fick nr 55 och det var nr 52 då jag klev in... 3st som jobbade...vilken tur jag har idag tänkte jag då.... 1h och 45 min senare kände jag inte mig lika tursam längre...
Efter klippningen krävde jag också att hon "buskade" ner mina ögonbryn... hon kände nog att hon inte kunde säga nej i detta läge.
Efter klippningen blev det en snabbtur i staden för att inhandla några julklappar som ska med till Fam. Freij på Fredag.
Bort till skolan för att skriva om "Min kultur" och när jag var klar hade det hunnit bli mörkt och jag kände en STOR saknad efter mina gullungar, så det blev gasen i botten direkt hem och de hade saknat mig lika mycket som jag saknat dem :-)
Har fått mina tider och min plats för validering, och nu börjar jag känna mig lite smått nervös... tänk om jag inte fixar detta? :-o
Snart är det jobbdags igen, och jag behöver nog fasiken snart börja kräva min rätt till åtminstone NÅGRA timmars sömn, känns ohållbart det här...

4 kommentarer:

  1. Blev det på båtsmansgården? :)
    Där var jag, skit bra!

    SvaraRadera
  2. Jag vill faktiskt se en bild på din frisyr!!!

    SvaraRadera
  3. Lisa: Ja, det blev det och det är kanske bra, hörde om 1 som inte klarade valideringen från Östralycke.. kanske för hårda? ;-)
    Helen heter valideringshandledaren...

    Helen: Jaså ;-)... får väl fixa det då!!
    kramiz

    SvaraRadera
  4. Måste ju va samma som jag hade då. :)
    Hon som blev underkänd på mitt jobb var kass, så det var inte mer än rätt vill jag lova. :D

    SvaraRadera