torsdag 17 december 2009

Skönt...

Nu är jag klar med valideringen, min lärare kom ut för att göra bedömning med min handledare, och jag blev riktigt rörd av alla komplimanger jag fick :-)... som ni då förstår,är praktiken avklarad och jag har tjänat in 4 veckor!
Veckan har dock varit intensiv, mycket spänningar inför validering, samtidigt som jag försökt få in en massa fakta från lektionen, och vi har prov imorgon!... Utöver detta har vi startat upp ett grupparbete som ska redovisas på Tisdag.
Igår var jag i skolan från 8-15.45 för att sedan köra till praktiken och jobba från 16.15-21.15 (vilket betyder att jag inte träffade barnen överhuvudtaget igår :-( ), och dessutom börja jobba igen kl.7.30- 13.30 idag, för att därefter köra direkt till skolan för att plugga... där jag satt tills kl.17.45 då de stängde. Som tur väl var, hade jag hjälp av Johan från klassen, som kunde hjälpa mig reda ut många frågetecken :-)
När klockan var 17.00 kom jag på att jag inte ätit något överhuvudtaget på hela dagen, så det var en hungrig jag som slängde i sig mat vid hemkomsten!!
Tänkte sen lägga mig i ett välförtjänt bad, men då hade klart Oscar tagit slut på varmvattnet och jag fick klara mig med en raggardusch som jag inte uppskattade speciellt mycket!
KAFFEMASKINEN har hittat hem och nu är det jag som kommer göra mig en god cappuccino och slänga mig i soffan... HELT SLUT...

4 kommentarer:

  1. Visste väl jag det att du skulle klara dej fint på valideringen.
    Jag tycker jag har mycket å göra hela tiden, men du är banne mej värre.
    Inte lätt att ta det lugnt, jag vet, men lite vila är aldrig fel!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lisa. Fan vad du är bra vännen... det är faktiskt tack vare dig jag nu har tjänat in 4v på min utbildning... ♥ .. du har alltså gett mig 4 veckors vila bara sådär ;-)
    I owe u big time baby!!
    Puss o kram

    SvaraRadera
  3. Gumman att du orkar, bli trött av att bara läsa..;-)
    Försök ta det lugnt och glöm inte bort att äta...KRAM

    SvaraRadera
  4. Jenny: Denna vecka har varit väldigt jobbig, men jag har tjänat in 4v till senare, så det var värt det, men nu är jag TRÖTT!
    Snart jullov för min del, och det behövs!
    Samla nya krafter...
    Får nog göra som skalman... ställa klockan för sömn och mat ;-)
    puss

    SvaraRadera