fredag 29 januari 2010

Äckelpäckel och annat....

Då var vi framme vid helgen igen... min jobbvecka börjar ikväll och helgen jobbar jag 16-08...men först är det kalas för moster Kicki som fyller år och dessutom har flyttat in till Karlshamn och därmed lämnat bondesamhället ;-)
På Söndag ska jag ha MeandIparty kl.10.3o, den nya kollektionen är superfin!!
Många som ännu inte svarat om de kommer, så om ni läser detta..HÖR AV ER!
Hade redovisning om en massa äckelheter i skolan idag.. och efter alla detaljer om otäcka kryp som kan ta sig in i kroppen, började känna mig smått illamående, som sedan övergick till andningsnöd och slutade med utslag på halsen och kli i hela kroppen :-o... försökte lyssna så lite som möjligt, men det var ju inte lätt!
Jag har inga som helst problem att prata i klass, men när det kommer till redovisningar och man har allas ansikten riktade på en, får jag lite smått panik och kan liksom inte lyfta blicken från golvet eller pappret... då känner jag mig väldigt obekväm... det kan ni som känner mig förmodligen ha lite svårt att förstå, men jag är väl mänsklig trots allt jag också ;-)
Puss o kram och ha en underbart TREVLIG HELG!

1 kommentar:

  1. Du vet väl att jag jobbar i morron?
    Köp nu inte upp hela kollektionen.
    Du måste ju handla hos mej med sen. :D
    Saknar dej.

    SvaraRadera